Hesap Yönetimi
Bu bölüm, Visa hesabınızı etkili bir şekilde yönetmeniz için size rehberlik eder. Şifrenizi sıfırlama ve değiştirme, kişisel ve kart detaylarınızı güncelleme, kaybolan veya çalınan kartları yönetme ve kayıtlı kartlarınızı yönetme hakkında bilgi edinin. Yaygın sorunlara yanıtlar alın ve daha fazla yardım için destekle iletişime geçme şeklini öğrenin.
Şifremi unutursam ne yapmalıyım?
Şifrenizi unutursanız:
1. Visa giriş sayfasına gidin ve ""Şifremi Unuttum?"" bağlantısını tıklayın.
2. Kayıtlı e-posta adresinizi girin ve ""Al"" düğmesini tıklayın.
3. Şifrenizi sıfırlamak için e-postanıza gönderilen talimatları izleyin.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Şifrenizi değiştirmek için:
1. Visa hesabınıza giriş yapın.
2. Ekranın sağ üst kısmındaki isminizden açılan menüden ""Hesabım""a gidin.
3. ""Şifre: Şifremi değiştir""i seçin ve talimatları izleyin.
Neden şifremi sıfırlamak için bir e-posta almıyorum?
Lütfen girdiğiniz e-posta adresinin Visa hesabınızla ilişkili e-posta adresi olduğundan emin olun ve talimatları izleyin:
1. E-posta adresinizde herhangi bir yazım hatası olup olmadığını kontrol edin.
2. Spam veya önemsiz e-posta klasörünüzü kontrol edin.
3. Gelen kutunuzda yeni e-postaları almak için yeterli alan olup olmadığını kontrol edin.
4. 10 dakika bekleyin ve e-posta gelen kutunuzu tekrar kontrol edin.
5. Sorun devam ederse, yardım için Visa müşteri desteğimle iletişime geçin.
Kişisel bilgilerimi nasıl güncellerim?
Kişisel bilgilerinizi güncellemek için:
1. Visa hesabınıza giriş yapın.
2. Ekranın sağ üst kısmındaki isminizden açılan menüden ""Hesabım""a gidin.
3. Gerekli bilgileri güncelleyin ve değişiklikleri kaydedin
Visa web sitesinde tüm kayıtlı kartlarımı neden göremiyorum?
Tüm kayıtlı kartlarınızı göremiyorsanız:
1. Ekranınızın üstünde ""Kartlarım""a gidin.
2. Tüm kartların doğru bir şekilde Visa hesabınıza bağlandığından ve bu ekranda göründüğünden emin olun.
3. Herhangi bir kart görünmüyorsa, ""Kart ekle""yi seçin ve talimatları izleyin. Bunu tüm Visa premium kartlarınız için yapabilirsiniz.
4. Sorun devam ederse, Visa müşteri desteği ile iletişime geçin.
Kartım kaybolursa veya çalınırsa ne yapmalıyım?
Kartınız kaybolmuş veya çalınmışsa:
1. Kaybı veya hırsızlığı bildirmek için hemen kartınızı veren kuruluşla iletişime geçin.
2. Yedek bir kart almak için kartınızı veren kuruluşun talimatlarını izleyin.
3. Visa ile buradan iletişime geçebilirsiniz: https://www.visa.co.uk/support/consumer/lost-stolen-card.html
Kart detaylarımı nasıl güncellerim?
Kart detaylarınızı güncellemek için:
1. Visa hesabınıza giriş yapın.
2. Ekranınızın üstünde ""Kartlarım""a gidin.
3. Güncellemek istediğiniz kartı seçin ve yeni detayları girin.
4. Değişiklikleri kaydedin.
5. Tüm kartların doğru bir şekilde Visa hesabınıza bağlandığından ve bu ekranda göründüğünden emin olun.
6. Herhangi bir kart görünmüyorsa, ""Kart ekle""yi seçin ve talimatları izleyin. Bunu tüm Visa premium kartlarınız için yapabilirsiniz.
7. Sorun devam ederse, Visa müşteri desteği ile iletişime geçin.
Neden kartımı tam 16 haneli numarasıyla doğrulamam isteniyor?
Hesabınızın güvenliğini sağlamak ve kimliğinizi onaylamak için kartınızı tam 16 haneli numarasıyla doğrulamanız istenebilir. Bu, yetkisiz erişimi ve dolandırıcılığı önlemeye yardımcı olur.
Visa hesabımdan kart nasıl ekler veya silerim?
Kart bilgilerinizi güncellemek için:
1. Visa hesabınıza giriş yapın.
2. Ekranınızın üst kısmındaki “”Kartlarım“” bölümüne gidin.
3. Silmek istediğiniz kartı seçin ve talimatları izleyin.
4. Değişiklikleri kaydedin.
Bir kartı silmeyi seçerken, kaldırmak istediğiniz kartın varsayılan kart olarak ayarlanmadığından emin olun.
Visa hesabımı nasıl silerim?
Visa hesabınızı silmek için:
1. Hesabınıza giriş yapın.
2. Ekranın sağ üst köşesindeki adınızdan açılan menüden ""Hesabım""a gidin.
3. Sayfanın altında ""Hesabı sil""i seçin ve talimatları izleyin.
Genel olarak bankacılık ilişkim hakkında sorularımla kime başvurmalıyım ?
Bankacılık ilişkinizle ilgili sorular, hesap sorunları veya belirli işlemler için kartınızı veren bankayla doğrudan iletişime geçin. Visa, bireysel bankacılık ilişkilerini yönetmez ancak my Visa hizmeti ile ilgili sorunlarda yardımcı olabilir.