Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular - my Visa

 

my VISA Hesap Yönetimi

 

S: Hesap ayarlarım konusunda yardıma ihtiyacım var - ilk defa hesap oluşturma, şifre yenileme ya da genel erişimle ilgili sorularım için ne yapmalıyım?

              Lütfen myVisaSupport@visa.com adresine sorunuz ile ilgili detayları e-posta olarak gönderiniz.

 

S:  Hesabımı nasıl silebilirim?

              Lütfen Hesap ayarları bölümüne gidiniz, burada hesabınızı silme seçeneğinden silebilirsiniz.

 

S: Şifremi değiştirmek istiyorum, my Visa hesabımın şifresini nasıl değiştirebilirim?

Lütfen, şifrenizi değiştirebileceğiniz ‘Hesabım’ sayfasına erişin. Yeni şifrenizin belirlenen kriterlere uygun olduğundan emin olun.

 

S: Telefon numaramı güncellemek istiyorum. İletişim bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Lütfen, telefon numaranızı ve e-posta adresinizi güncelleyebileceğiniz seçeneklerin bulunduğu Hesap sayfasına gidiniz.

 

S: my Visa’ya kayıt olmak istiyorum, hangi kartlar ile üye olabilirim?

Visa Infinite ve Visa Signature kart sahipleri my Visa’ya, Visa kartları ile üye olabilir.

 

S: my Visa’ya kart eklemek/silmek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

Lütfen Kartlarım bölümüne gidin ve orada kart ekleme/silme ve kartlarınızdan birini 'Favori' kartınız olarak seçme seçeneği seçiniz. My Visa'ya yalnızca Türk kart çıkaran kuruluşlar tarafından verilen Visa Infinite ve Visa Signature kartları eklenebilir.

 

 

Teklif  ve Ayrıcalıklardan Yararlanma   

 

S: my Visa’da yer alan kampanyalardan nasıl yararlanabilirim? 

Kampanyaya dair ayrıntılı talimatlar ve kampanya uygunluk kriterleri için lütfen 'Kampanya Koşulları’ bölümünü inceleyin.

Kampanya’dan yaralanmak için bir kodun kullanılmasını gerekiyorsa, her teklifin sağ üst köşesindeki 'Kampanya Kodu’ butonuna tıklayarak kampanya kodunuza erişebilirsiniz. Lütfen ödeme sırasında kodunuzu mağazadaki kasiyere ibraz edin veya online alışverişleriniz sırasında ödeme aşamasında kodunuzu girin.

 

S: my Visa teklif ve ayrıcalıklarını kullanırken sorun yaşıyorum. 

Lütfen myVisaSupport@visa.com adresine sorununuzu,  Kampanya sağlayıcı şirketin adını ve deneyiminizin ayrıntılarını içeren bir e-posta gönderin.

 

 

VISA Kartım Hakkında Sorular 

 

S: Visa kartımı kaybettim veya çalındı.  Ne yapmalıyım?

Destek için lütfen kartınızı veren bankayla iletişime geçin. Kartınızı bloke etmek ve acil nakit avans ve acil kart değiştirme gibi Visa acil durum hizmetlerine erişmek için bankanızın müşteri desteğinin telefon numaralarını Kartlarım bölümünde bulabilirsiniz. 

 

S: Genel olarak Visa Infinite ve/veya Visa Signature kartımı aldığım banka hakkında sorularım var.  Kiminle iletişime geçmeliyim? 

 Destek için lütfen bankanızla iletişime geçin.

 

Genel Geri Bildirim ve Sorular

 

S: my Visa deneyimim hakkında genel geri bildirimde bulunmak istiyorum.  Bunu nasıl yapabilirim? 

 Lütfen geri bildiriminizi myVisaSupport@visa.com adresine gönderin.

Daha fazla bilgi

Lütfen hesap oluşturun veya my Visa hesabınıza giriş yapın